// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




ILOVEYOU AYEEZ . hehe
Monday, April 11, 2011 | 2:38 AM | 0 Sweet Cupcake
hehe hey xD aku tgh happy gylew2 neyh xD
okey aku open the story kat sini jea lhaa k . hihihi
okey jeng-jeng ;P
tadi pagi kan aku tgh badmood gylew arrr then papa pngil 
dy ckp mcm ini 
papa : adikkkkkkkk ! cpt turon ...
aku : haa yeye ! saba lhaa haizz . 
haha taraaaaa ! lpas aku turon nmpk VAN POS LAJU .
then aku pons eyh2 brang aku dah smpai ew ?
haha dlm hati mcm dah nk berbunga2 xD
ckp kat papa .
aku : yeee knpa ? haizz pngil mcm ada nepal nk bom rumah . ap lha xD
papa : haa tuh adik punyer barang dah smpai pergi
isi borang tuh . 
aku : what ! haha yey yey yey  . *smbil jelir lidah kat papa* haha jap2 isi sana sini .
yeahh ! done ;)
haha aku pons amek kotak tuh then bawak lri cepat2 naik atas . haha
pas2 bukak pemblot dy n opppsss ternampk surat kat atas tuh .
haha ayt kat depan dy mcm ini *A BIG HUG FOR YOU *
omg ! haha bacer n bcer woa woa tersentuh kejap xD
hehe n last ta bole bukak lgi BUDAK itu tak ksi xD
haha  dy suro tunggu dy blik rumah .
haha sokey nati dy blik aku bukak then aku snap picz untok korang tgk k .
haha n tgk lhaa bertapa bhagia nya aku tyme tuh :D HAHA
thanks bie iloveyousomuch xD
n bby thu haha dlm tuh adea PTONG ELMO kan kan ? :P bluekk .
yey yey yey yey thanks world :)
loveyou ayeez core <3




Older Post | Newer Post