// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




perfect two ^^
Monday, April 25, 2011 | 1:52 AM | 0 Sweet Cupcake

hey awak :) 
HAPPY 2 MONTH SYG :)
haha rse kejap jea kan 
tup tup dah 2 bulan .
woaaa bagos2 bertahan jugak hbungan kita kan bie kan :)
erm sory lah ini ajea yg bb mampu buad :)
thu tak chntek tapi nk buad cm ner dah 
itu jea yg bb mmpu buad .
im so sory if bb sallu buad b bengang .
bb neyh mmg banyak songeh n cerewek !
 SORRY AGIAN :)
erm smlm bb adea hantar text kat ejad 
suro ckp kat b happy two month kan !
b dpt kan kan ?
heee bb ta dea kedit n bb ta thu nk wish kat num mner yea lah b
kan tukar2 num so bb mintak lha tlong kat kingkong tu :)
thanks ejad :)
erm bb off fone smlm sbb ..................
then bngun2 pagi bb bukak bb tgk yg b 
adea hantar text
b mintak maaf ?
haaa why ? yee mmg lah baru2 neyh bb rajin merajuk -,-
sbb bb busan thu tak !
tapi tape bb tahu yg b duduk hostel mmg busy sllu :(
erm b ! bb type smpai sini jea lah k .
ta nak type panjang nati bb nanges pulak .
k byebye ! 
I MISS YOU :(


Older Post | Newer Post