// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




big hug for my lovely mummy !
Wednesday, May 11, 2011 | 5:44 AM | 0 Sweet Cupcake
hellop ! :) 
haha HAPPY MOTHERS DAY !
errr sory mama late wish * kat blog . haha
sbb busy busy busy melayan baby ayeez core neyh :D
thanks mama sbb dah syg adik smpai besa cm ini :)
yeye adik tahu adik suke buad mulut bler mama bebel haha
tapi tak salah kan skli skle :P
mama ta marah kan ? yes iloveyou !
okey untuk wish happy mothers day kat mum aku kli neyh aku rser 
segan n malu kud ! yea lah adik aku yg kcik pun
boleh beli cake tapi aku yg besa n nakal mcm jin neyh 
ta beli ap2 :( sory mama adik ta dea duet ouh nk bli :(
hmm mama tahu kan adik tadea duet cm ner ?
haha tgk muke un tahu xD 
tapi tapi adik wish n kiss mama ta berenti kan kan ?
haha :) iloveyou mama ! <3 
adik sayang mama tau tau :) but sometime
adik sllu buhsan ouh denga mama bebel sner sini 
haha ! :) 
SAYANI BT KASSIM ^^


Older Post | Newer Post