// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




mari belajar yeeee AYEEZ CORE ;)
Saturday, May 21, 2011 | 3:58 AM | 0 Sweet Cupcake


haha okey ye anak-ank2 :) haha hari ini mama nk buad tuto :) haaa tuto ini ayeez core yg mintak :)
sbb dy ckp dy ta boleh senyum hari tuh * padahal tacing :P haha 
pas2 dy suro saye buad tuto mcm mne dan care2 nk senyum :)
care2 dy senang aje lah awak ;)
okey ikut step2 kat bawah ini yeeee bie sygg ;)
  haaa amekk dua jari tunjuk awak itu * kiri dan knan yee !
lpas tuu amek jari tu then letak kat tepi mulut awak tuuu mcm pic diatas tuu yee anak anak ;)
haaa kemudian tarik sedikit demi sedikit okey ! jge2 jgn tarik lebih2 nati beso pulak mulut awak ! haha
kemudian bia slme 5minit then lepas kan jari anda haaaa jadi kan kan ?
mesti mulut awak jadi mcm senyum kambing ? whahah ! chomel gituuu xDD awww suka suka !
haha yg mna ta menjadi tu try bnyk2 kali yeee ikut step2 itu dengan teliti ! heeee MOGA BERJAYA ! ;)
OKEY NUR AIDA STOP MENGARUT ;)  ramai yg benci tgk post gila neyh xD haha 



Older Post | Newer Post