// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




bad world !
Monday, May 23, 2011 | 5:28 AM | 0 Sweet Cupcake
rutin harian yg membosan kan . biase lah pergi sekola jwb exam blik rumh un9 .
tapi hari neyh aku un9 perghh sakit hati gyle !!
first story ....
- gado ngn anjing kurap bafuck mne aku pun ta knl . 
bermule nye gado ngn ank babi neyh sbb dy ajak aku buat sexs ngn dy ? WTF ;)
kne maki mcm2 un masihhh lagi bermuka 2 talam . duhai dunia dunia -.-
nasib lah tyme tuuuuuu ayeez un9 fb aku . dy jea lah yg settle kan budak tu .
TAPAI TAPOI <---- nama fb dy :) nama mcm ank anjing . lalaalala xD
ahaha dah la dtg2 muke ta tahu malu lngsung pas2 bler aku ngn ayeez mrah dy tbe dy pulak
ckp aku neyh bajet hot , tadea budak2 hot nk kwn ngn aku lah ap la . haha stupid lu doggie !
kau pikir aku ta thu itu ayt spe ? ayt2 budak2 bafuck yg cri pasl ngn aku dulu kan ? haha ta hbes2 lagi lah korang neyh mcm budak2 OKU ! atau sedap dikenali sebagai CACAT right ? lalalalala . close story bout anjing neyh  (:

second story .....
- gado ngn bie saya .
hmmmm . okey petang tu mmg lah bby ta lrat sgt bie serious bby ckp .
tapi sebb nk jage hati bie . bby un9 jugak tahu tak .
dah lah tunggu punye lame !! bler un9 pulak kejap off kejap on ! menyirap ah .
that why la bby mrah2 . lost control teros , sory sgt :(
pas2 b pulak duk kcau budak2 fb bby kat im . erghhhh !! penat tahu tak sane sini sane sini !
bler bby marah b buad ayt pasrah lah ap lah .
hmmm . klau dah ta lrat lyn bby tape gtau jea nati bby cri kan calon yg baru kat bie k ? baikkk punya !! ;)
sorry again klau bby suke buad bie bosan ngn bby .
mesti tension kan couple ngn budak senget mcm bby . mesti muka b mcm budak kat atas tu kan kan ?
alahaiiii buruk nye dah2 tayah buad muke mcm itu senyum lagi okey ?
ikut tuto bby kat bawah post neyh k bawah ini jea tau tau --''



Older Post | Newer Post