// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




SECOND DATE SYG :)
Saturday, June 11, 2011 | 10:04 PM | 0 Sweet Cupcake
10 JUNE 2011 ^^

haha second date syg :D haha hari muka market n sakai buad kami ^^ sumpa besh gyle ! rase mcm tak nak blik ohh . segala rindu or what ever sbb tak boleh webcam akhir nya terbalas jugak :D ececeh :D haha ayeez core ptong rambot pas2 dy ckp tak elok hamboii bby pap dahi kang ! haha elok lah tuh :D dy malu ohh sbb rambot dy that why asik aku jea posing mengada2 tungu dia smpai aku berjnggut kat dahi lah jawab nyee --'' haha :D ayeez core skli ptong rmbot muka dy terus berubah ohh :D rituh muka dy bulat . haha  chomel ! haha
ktowg jumpa di tempat biasa oh :D * eley kisah pulak aku klau kau ckp tempat tak standrt pas2 tempat yg sama :P * ktowg tgk cter KL GANGSTER haha boleh lahh cter tu :D nak thu tak now kami gado dah mcm cter uh ! hahaha lawak lol --'' bonggok jea kan ^^ hbes tgk movie g main game smpai lebam :D hoho mian music box tuh besh ohh :D mula2 aku jea dok main pas2 ayeez core uh tgk mcm besh haha dy pulak nk main tolak hbes2 :D nk tekan2 dy sorang jea  yg aku neyh tgk dy main mcm budak2 ohh --'' haha kan bie kan ? :D chomel lah ! ktowg meet kali neyh bnyk buad video jea ohh :D snap gmba tak bnyk lah syg :) ayeez core buad video mmg hampeh ! --'' haha ktowg duduk kat kerusi tuh pas2 rakam lah ap kami buad :D haha org tgk, ktowg buad tak tahu jea :D HAHA .
eyh eyh eyh dah tido ew denga nur aida bebel ? bngun blik pat ! :D haha kbaii :)


Older Post | Newer Post