// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




sorry
Wednesday, June 22, 2011 | 10:20 PM | 0 Sweet Cupcake
hey :') erm , sory ayeez i buad you mcm itu i thu you syg i but kita tak boleh mcm ney tiap tiap hari gaduh gaduh i penat lah . selama ney you saba je kan ngn prangai i walau pun i buad at you mcm2 . sorry . now i bru sedar yg i selalu buli you sorry i tak boleh mcm neyh kat you that why i amek jln pintas dengan stop kejap semua nya until you n i dah oke bru kita smbung blik . sorry ayeez <3 i thu i jahat buad at you mcm2 that why i amek kputusan mcm ini . tgk lah lagi seminggu dua org sebulan dua bru kita context2 lagi k ? if you dah bosan ngn i you boleh cari pengganti i , i tak kisah asl kan you happy :') i dah biase lah ngn prngai lelaki . sokey i redha je k ? sbb i thu prngai i teruk tak mcm gf2 you yg lain yg boleh lyn you baik2 . hm , t if kita lost context you jaga diri bek bek tau tau ? ingt kat i same k ? soryy again i terpaksa hide kan relation kita , gamba kita , n nama kita . sorry tukar dp kita <3 i tak boleh tgk you , i sedih tahu . so skrang better you pegi rest n lupa kan i kejap k ? jgn merayu2 kat i mcm neyh , n context2 i k . never mind i bek bek je k ? i nk you tahu i syg you kamal n tahu prngai i . <3 sorry . i need alone . i harap you bca blog i n pham kan i k ? i bukan nya ada laki lain ke apa . i cuma rasa bersalah je kat you . i tak tahan lha you di sebab kan salah i , i yg maki2 you . soryy . t i try bayar balik duet2 you pelan2 kan . you jgn nanges2 key ? take a good care . salam .


Older Post | Newer Post