// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




tutorial like my pich :P
Tuesday, June 21, 2011 | 4:01 AM | 0 Sweet Cupcake
hey guys ! :) okey now aku nk mintak tlong korang boleh kan ? hihi :D pleasee please :( haha * merayu TLB :d

okey , act aku ade msok 1 contest neyh :) weeee ! aku nk mintak spe2 yg TER-baca blog gylew neyh hemm korang boleh tlong vote kan untuk aku tak ? hihihi <3 if spe2 yg baik hati nk vote for me just follow step2 bwah neyh je k ? :) iloveyou .
okey first step korang kne search kat FACEBOOK name page neyh GDOLLY BARBIE LENS :)
OKEY KORANG LIKE PAGE ITU K ? thanks :*

then tgk album ini k ?! :P

then korang LIKE GMBA ini k ! janji ye ? :P
hehe dah dah ikut step2 itu k ? sumpah senang je sygss :') thanks ye spe2 yg like ^^ hihihi
click picture itu untuk lagi jelas okeyy ? thanks all . kbaii :)





Older Post | Newer Post
OKEY KORANG LIKE PAGE ITU K ? thanks :*

then tgk album ini k ?! :P

then korang LIKE GMBA ini k ! janji ye ? :P
hehe dah dah ikut step2 itu k ? sumpah senang je sygss :') thanks ye spe2 yg like ^^ hihihi
click picture itu untuk lagi jelas okeyy ? thanks all . kbaii :)