// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




happy five month syg - aida
Wednesday, July 27, 2011 | 3:19 AM | 0 Sweet Cupcake
heee happy five month syg <3
sorry late post kat blog neyy --'' heeee b un tak post kan ? :b hehe thanks for the vid . haha yay aku sorang aje ley tgk vid tuh korang tak boleh kan sbb dia prvte . haha yeahh :D alhamdulillah sbb dah smpai 5 bulan akhir nya :) hubungan yg selama ney kami bina ketad2 ada hasil nya ohh :) tiada rasa rugi or what ever --'' HAHA btw akhir nya termakbul juga impian aku supaya dapat berpuasa nan bf gemok aku neyy ^^ haha raya neyy insyallah  raya sekali ohh . gempak kan ? baju raya ktowg nanti sama warna lah :D ahaha aku syg kau gyle :) sumpah syg sgt . be mine for ever ye syg . ilysm ! kbaii


Older Post | Newer Post