// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




miss you
Friday, July 1, 2011 | 3:14 AM | 0 Sweet Cupcake
dear ayeez :)  kau tahu tak aku rindu kau ? tahu tak aku rindu kau yg dulu ? tak mcm sekarang kau selalu busy en . yeye aku tahu ini semua salah aku sbb selalu marah2 kan kau setiap hari . dulu kita tiap2 hari text ken ? but now ? dah jarang . kau dah bosan ngn aku ew ? sorry doe . erm dulu kita webcam ade jugak mesra2 now ? mcm tade ap2 je ken . aku rindu kau ! aku rindu kau :( aku rindu ayat neyh  key bye sayang , iloveyou .
hm , klau lah kite tiap2 hari jumpe kan best aku tringgin sgt nk nanges kat bahu kau . now kau pergi sane sini dah tak text aku dah tak ckp kat aku . knpe dengan kau sekarang ? :'( kbye .

rindu time neyh :(


Older Post | Newer Post
rindu time neyh :(