// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




al about 5th date sayanggg!
Tuesday, December 13, 2011 | 9:09 PM | 0 Sweet Cupcake


hihhi haiihaiii semua <3 okay 10 haribulan harituh aku pergi jumpa ayeez . muahaha sgt happy okay skrang neh :b sorry la late post dekat blog. kalau aku post pun ramai ke yg nak baca? haa ckp ramai pat! aku sedih kang kalau tade siapa nak baca blog aku xD haha ktowg jumpa hari sabtu sbb malam tu mama nak ajak ayeez and kawan2 dia pergi pesta pneng <3 tgh hari tu ktowg jumpa dekat jj dulu ;) sorry la b , bby dtg lambat haha dekat fone dia dah mcm nak marah touching bagai dah sumpah aku rasa mcm serba salah dtg lambat :( then dah smpai ktowg ckp nk jumpa dekat foodcourt tak smpai food court lagi dah nmpk muka dia haha adik aku terus bisik dekat aku ckp #ayeez handsome la babi! aku ketawa je la . okay benda first aku nak tgk gigi dia sbb dia dengan kawan2 dia ckp gigi dia patah tiga batang -.- bonggok semua penipu! brr mmg muka aku mcm puntianak la sbb kena tipu haha padan muka ayeez sbb kena tumbuk sana sini blablabla xD lepas tu tgk wayang movie haha dalam panggung kod dia ksi aku bungga and pakai kan aku rantai baru haha bentuk love lagi tauuu! how cute :* haha then aku ckp nak beli aku haha dia teman kan and plih kan apa semua last skli dia bayar kan lalalalala xD haha malam tu ktowg pergi pesta ceh ceh konon nak jaga aku lah sgt dekat pesta tu tapi jalan depan terlebih excited haa :b haha ktowg nak challanger bodoh turun2 aku yg pning -.- jantung aku tinggal dekat atas sana haha! then masok rumah hantu banggang tak ada hantu pun -.- lepas tu main kereta laga . ayeez bawak and pusing2 mcm palasit! brr -.- btw mmg happy lah 1 hari dengan dia lepas neh tak boleh jumpa dah sbb dia next year spm kan :') im always miss you my super memo! haha kbhoiiii


Older Post | Newer Post