// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




i'll be okay :')
Thursday, December 29, 2011 | 8:08 PM | 0 Sweet Cupcake

haii semua :'D hari neh aku nak luah kan dekat korang ap yang aku rasa eh ? boleh kan . hm act sejak kebelkangan neh aku dengan ayeez selalu gaduh hm gaduh gaduh je terus :'( until now msalah dah jadi besar ya allah apa yg aku nak buat skrang neh :'( #im gonna cry . hm rasa mcm big probs tu sbesar batu yg jatuh dekat kepala aku bhaii mcm nak pecah ja kepala aku . korang yg selalu tgk wall aku korang tau lah aku mcm mana kan kan ? hm baru neh ayeez dtg pneng senyap senyap lagi aku dah larang dia jgn dtg senyap senyap lagi dtg sini semua nya guna duet and ibu pasti marah but dia tak dengar ckp dia dtg jugak then dapat tahu dekat ibu :'( semua orang dah blame aku ckp kalau bukan pasal aida comfirm ayeez tak dtg pneng . then ayeez buat alasan pulak toingg kena lagi dekat batang hidung aku . hm semua orang dah pandang aku jahat . dia tipu aku kalau sekalu dua it's okay but now dah bnyk kali berturut2 pula :'( hm perempuan mana yg sanggup kena tipu weh perempuan mana ? hm btw thanks kasi aku hadiah 10 month yg sgt perit neh . aku sedih aku menangis kau mana tahu , aku sorang ja tahu . aku ada masalah aku pikir kau boleh jadi pendengar setia but aku salah kau lebih suka aku ada masalah besar besar then bagi aku stress . tak faham dengan semua neh :'(


Older Post | Newer Post