// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




i'll mishh you :')
Friday, January 27, 2012 | 11:13 PM | 0 Sweet Cupcake


assalammualaikum guys! hehehe lama gila kan aku tak update dekat blog yg dah berhabuk wehh :'D haha okay today aku ada masa so aku nak kongsi perasaan :b panjang neh ceritanya :b
act , lepas neh maybe aku dah jarang updates dekat blog neh dah :'( haha yelah busy sikit . lagi pun lepas neh ayeez dah masuk hostel aku on9 pun dah jarang punyaaa sbb dia masuk hostel kan buat apa on9 kalau dia takada --'' kang tak tenang dia kat sana :b hahah mesti rinduuu sangat nanti kan :'D tahun neh ktowg jumpa 3 or dua kali ja wehhh :( insyallah bulan depan ktowg jumpa , bulang 5 and bulan 7 :') itu ja lahh . haha nak buat mcm mana kann terima ja la sementara nak hbis sekolah nehh :'D erm dia nak balik hostel lepas neh takda la orang nak usik aku time aku study kan ckp mcm neh *awak hantu kopek kat sebelah awak tu taknak peluk saya ke ? tak takut ke ? haha nanti mesti rindu wehh ayat tuuu :') then time aku nak tido tak ada siapa dah la nak nyanyi or dodoi kan aku tido :') , time aku makan pulak tak ada siapa dah la nak cakap ayat ayat mengelikan sbb nak kasi aku tak lalu makan . bila aku bngun pagi mesti dah tak ada ayat mcm neh kan *baby , bangun! dah lewat neh nanti lewat ke sekolah lahh . hm rindunyaa :'D mcm taknak lepas weh dia duduk kat hostel tu :') takpe bie , aku akan tunggu kau selama 11 bulan :'D haha kau jangan nakal nakal tauu . i'll mish you , no one can replace your place in my heart :b



Older Post | Newer Post