// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




broken :')
Tuesday, February 14, 2012 | 4:40 AM | 0 Sweet Cupcake



I'm always failed in relationship :'D why! nobody can understand me . it's just me can understand what im feel everyday :'D nevermind i know ada hikmah disebalik ini semua . 
erm sorry relay neh tak boleh lama sebab setiap orang pasti ada hasrat dengki cuma dia mahu tunjuk kan atau tidak saja pada orang ramai. i know ramai suruh i ignore kan benda neh sbb orang tu dengki je dengan relay i , but i tak tahan kena maki . perempuan mana tahan ? hati semua perempuan lembut awak , kena la faham sikit kalau dia tak suka saya takpe awak dengar la cakap dia sbb dia adalah sebahagian dari keluarga awak , mana tahu dia lebih tahu benda yg lebih baik untuk awak dari saya ? :'D saya just teman wanita awak tak masih belum ada ikatan yang sah. 11 bulan saya jaga awak , alhamdulillah awak mampu dengar cakap saya dengan stop buat benda jahat yg boleh bawa padah but now keluar statement saya buat awak mcm anjing? Lol bila ? salah ke if aku nak nasihat dia macam macam , aku tahu aku budak budak tak boleh nak bangkit kan issue neh tapi kau kena tahu jugak hidup mcm roda skarang mungkin kau akan bawa adik kau neh ke atas dan pijak aku dibawah but satu hari nanti aku takut aku pulak yg berada diatas :') tuhan tahu apa saja yg aku suruh dia buat . hm kita anggap benda neh jodoh tak panjang boleh? taknak dah bangkitkan issue neh . saya sayang relay saya tapi tuhan lebih sayang kan saya that why dia bagi dugaan mcm neh . saya tak mcm korang semua bertutup litup tapi saya pun ada maruah kalau dimaki smpai mcm neh tak akan ada siapa yang boleh tahan </3 assalammualaikum 


Older Post | Newer Post