// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




hanya mampu melihat
Wednesday, February 22, 2012 | 12:09 AM | 0 Sweet Cupcake

assalammualaikum :') 
hmm hari neh hari mimpi buruk aku kan ? ya allah kenapa dia jadi lain gila? harituh cakap taknak text then now hantar text mcm buat aku neh kawan dia :') apa semua neh? you tak pernah faham i kan ? kenapa semua porak peranda sbb orang time kita nak msuk one year neh. tuhan je tahu i mcm mana you , sabtu neh kita dah one year lah syg one year! kenapa orang dengki dengan i neh smpai suka tgk i hancur? i mmg tak boleh tipu seriously i sayang relay kita . i takut nak jumpa you sabtu neh takut i menangis nanti depan you kalau kita tak ada jodoh kenapa tak boleh stop relay neh baik baik? hmm kasar nya you ckp dengan i tadi . hina sgt ke i sedangkan itu bukan langsung salah i :'( tak boleh ke sebelahkan i sikit? ta kan lah i nak mengalah sedang tu bukan salah i :'/ i cukup bnyk mengalah sgt dengan semua neh you. kenapa wujud orang yg suka dengki neh. ktowg dah one year lah! takkan nak sia sia kan semua pergorbanan neh disebab kan kau wahai haters! aku hanya mampu melihat apa yg haters aku nak buat untuk jatuhkan aku lagi lepas neh :')

#finally air mata aku dah berjaya jatuh beramai ramai :') im just loving you. kita jauh syg ambil masa 5 jam untuk i smpai dekat you. tolong lah faham i sama :')


Older Post | Newer Post