// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




alone tommorrow
Monday, April 16, 2012 | 5:34 AM | 0 Sweet Cupcake

Assalammualaikum <3 heyyo guys. sorry longgg time tak update update pun blog neh ramai dah orang tanya >.< hmm ....
dah lama sbnarnya nak update tapi rasa malas and too much probs i can't face it Y.Y but i'm always strong. harituh dah punahh relay neh :'D hancor berkecai kecai kecaii kecaii! now rasa mcm okay jadi sahabattt buat fake relay dekat facebook . i can't lied my heart that i still love you :( erm esok you dah pindah teknik kan ?  dari teknik cheras pergi teknik klang kan? so hari neh malam neh hari last i cakap fone dengan you , texting dengan you, dodoi kan i tido :'D i takut i rindu you .. kalau you duduk hostel siapa nak text dengan i ? siapa nak dengar masalah i ? even kalau kita kawan pun. i sayang youuu. hm sorry tadi i buat you marah >.< i bukan apa i just nak merasa mcm couple lain jugak i nak rasa semua tu sbb sweet sgt . sorry i tak ada maksud lain pun . hm you jgn la merajuk smpai terus tido, you bangun la esok you dah tak ada, you tinggal i sorang2 selama dua minggu maybe. i text and otp dengan youuu! :/ bangun la MONSTER YAB :(


Older Post | Newer Post