// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




hmm
Tuesday, June 5, 2012 | 2:43 AM | 0 Sweet Cupcake


THIS! 2.6.2012 :')
- It happened because of our date that day. everything broke on that day. I only rely on God to ensure it is correct. only god only knows all things. 
At 12.45 i saw you at Starbucks :'D ya allah senyuman awak, muka awak, rindunya saya dekat awak yang dah hampir 4 bulan tak jumpa sama sekali even dekat skype pun. tapi sayangnyaa hari yang aku anggap hari bahagia untuk lepas rindu tu hmm sebnarnya hari untuk tuhan tunjukkan sesuatu dekat aku. your behavior on that day is so different, the way you treat me, how you talk to me and everything! why?! tersentap saya awak :'/ mengaku saya memang benci date kali neh, dalam satu hari saya rasa mcm tak ada apa apa yang berlaku semuanya punahh disebab kan gambar perempuan tu dalam phone awak. alasan? kerana muka dia sama mcm saya? ya allah dah hbis sgt ke gambar2 saya dekat facebook and twitter yang awak dah ambil smpai gambar betina lain pun awak nak ambil? luruh hati saya tgk friends bbm awak :') kaku saya taktahu apa nak cakap. ketap bibir supaya tahan sebak. bila saya melenting awak pulak cari salah saya, apa neh apa neh? bukannya sebab tak percaya, tapi cuba awak pergi tanya perempuan lain awakk apa perasaan dyowg kalau jumpa gambar perempuan lain dekat phone bf dia. only god only knows how I, my feelings as a lover. ;') 


Older Post | Newer Post