// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




New Stuff
Thursday, June 7, 2012 | 3:56 AM | 0 Sweet Cupcake

Holla reader's ._. 
phewwwwww dah lama rasanya tak edit-edit blog neh. i'm already forget anythings! btw thank to niko sbb one day with me  tolong aku siapkan blogger neh. act, i'm using blogskin then dia bnyk guna coding ahh aku fail bab2 coding neh. haha so niko lah yang buta kan mata dia tukar semua dari a_z haha kesian dia smpai hilang sabar nak rogol aku haha sbb aku tak faham apa yang dia ajar punya pasal. haha comelkan blog aku skrang *cakap comel cepat!!* hahaha dulu tak comel sbb share blog dengan ayeez, malas ah nak buat pink pink semua nanti dia bising now dia dah malas nak update haa pergi lantak haha aku tukar semua pink xD dia bising punya pasal dia :D btw kalau rajin jgn la usya semuaaa entry aaaaa maluuuu Y.Y haha 

*Having fun reading* penat tauuu titew edit sana sini. haha mwuahh.
Thank you so much Niko Ily, Loveyou  ;)



Older Post | Newer Post