// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




Our Moment
Friday, June 8, 2012 | 1:44 AM | 0 Sweet Cupcake
Wassup world, ahhhhhhhhhh rinduu dia sangat sangat sangat! nak jumpa lagi nak jumpa lagi! tapi dah nak buka sekolah, hell yeahh kenapa harus sekolah wujud -..-
hmm 2.6.2012 dia ada kalungkan aku rantai for my birthday present :'D ya allah lawanya rantai tu kalau korang nk tahu, dekat rantai tu ada gambar aku dengan dia time date ke ....... ahh lupa act ;p haha time dia kalungkan tu aku tgh touching dengan dia, aku duduk dekat depan kedai next shop sbb kaki sakit then dia dtg dia duduk depan aku :D ahhhhh heavennya! dia tunjuk rantai tu depan aku :D *ahh pengsan* haha mula aku tak nmpk gambar tu dekat loket, aku buat bodoh ajelah lepas tu aku pusing tgk loket tu balik mamaaaaaaa ada gambar! terus aku senyum smpai ketelinga rasa mcm nak menangis pun ada ahh kena la cover nanti dia jadi setan habis kena bahan :'D haha 

*mehehehehe :D time neh dia kalungkan aku 
rantai tu, weehhhhhhh aku mcm nak menangis gila brahhhhh! 
tak sanggup nak tgk muka dia :D hahahaha

Time neh dia hadiahkan aku dress :D nampak tak muka bangga aku dekat situ?
 hahaha present dia and ibu, 
thank you so much ibu :* muah kanan muah kiri.
*ayeez mother lahhhhh*

Sweet kann Y.Y dia act mcm kejam gila, makan sorang 
taknak share haha and the last dapattttt jugak la
makan :D haha tgk la muka dia tak puas hati --'' cb!
haha tahulahh sweet, makan satu pinggan 
satu gelas air, satu sudu and garfu :D haha awumm
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tenettttttttttttttttttt, dah dah sikit sikit tgk gambar2 ktowg :D haha tahu lah aku comel. awummmm, act aku bahagia dengan dia :'D cuma biasalah gaduh sikit masing2 ego punya tinggi taknak mengalah haha. Apa? nak cakap ayeez tak handsome and secomel boyfriend korang? hmm, aku tak kisah pun okay? sbb aku yang jumpa dia , aku yang tgk muka dia depan2, aku yang selalu skype dengan dia so aku tahu dia handsome ke tidak :'D Alhamdulillah je apa yang aku dapat selama dengan dia. mohon lah jelly :D ahaha jkjkjkjkjk *~*





Older Post | Newer Post