// Strawberry Cupcake






I'm nur aida . I'm a pretty but i'm not too arrogant I am different from the others. I did not choose, hater's is not my problem, it's a stupid person problems. please be yourself , to a people who a shallow minded can you go away. I'm not perfect in this world but I can only do what I can. I do not make friends with people who like to stab me from behind. That all about me. Thank you readers! ! ! (Y)






Hey ! budies thank for come ! follow my personal blog :)




► My SuperMan
► My Diary




Where my freedom?
Friday, June 15, 2012 | 1:12 AM | 0 Sweet Cupcake

I want my freedom! Aku bukannya nak cinta yang mcm ni, aku bukannya nak cinta yang suka memaksa, ugut and tuduh mcm aku neh murahan sgt. aku pun ada maruah. Aku tak suka cara kau buat aku jadi girlfriend kalau mcm neh. weh aku bukannya bini kau lagi, umur aku muda lagi i really want my freedom! Stress la kalau asik nak ugut ja. I'm pmr candideath! this year. please understand me please respect me as a girl! aku tahu aku ego, aku keras kepala and so on! BUT THAT MY WAY!! kau kalau tak boleh accept aku yang berprangai budak2 neh kau jangan la nak caci aku. kau boleh pergi cari lain yang matured boleh hargai kau. aku tak menghargai? Fine! go on! find your true future and let me go. tak tahan weh kalau asik kena push mcm neh. salah aku sikit je dah kena maki hina bagai. kau sindir aku smpai terasa tulang hitam weh. kalau aku  neh teruk sgt kau clash jelah dengan aku pergi cari perempuan lain la, jngan mengharap benda yang tak akan buat kau bahagia. kau dah besar aku pmr baru nak ambil cara kau dengan cara aku lain weh. kau tak pernah support aku asik nak argue argue ja. Trust me! kau break dengan aku, kau happy la kalau dapat perempuan lain. kita tak sependapat! kau lain aku lain. hm aku taknak jadi mcm burung yang kena kurung dalam sangkar! aku nak bebas. kau faham tak? hm bye xx


Older Post | Newer Post